F A N K A R

تحلیل هفتگی بازار آهن آلات و بازار ارز 30 آذر ماه ۱۴۰۱

سلام به شما همراهان گرامی با گزارش هفتگی بازار آهن آلات و ارز در خدمت شما هستیم.
تحلیل امروزمون رو با گزارشات بازار ارز شروع میکنیم!
بازار در هفته اخیر، با افزایش چشمگیری روبرو نشده و میتوان گفت قیمت ها به آرامی رو به کاهش اند بطوریکه دلار امروز در صرافی تهران با قیمت 36 هزار و 400 تومان معامله شد.
یورو نیز با افزایش قیمت جزئی که داشته امروز با نرخ  38 هزار و 900 تومان داد و ستد شده.
سکه امامی دچار کاهش قیمت شده و با نرخ 18 میلیون 500 هزار تومن روانه بازار شد و طلا 18 عیار  نیز با قیمت 1 میلیون 757 هزار تومن داد و ستد شد و یک روند افزایشی را در طول هفته طی کرده.
فعالان بازار ارز قبلا پیش بینی کرده بودند که افزایش قیمت ها در بازار ارز احتمالاً خیلی دوام نخواهد داشت و بازار در هفته‌های اخیر به‌طور عمده متاثر از انتشار برخی اخبار با نوساناتی مواجه شده بوده.
در هفته اخیر با افزایش تهاجمی قیمت آهن‌آلات بودیم  در عمده زیرمجموعه‌های بازار مواجه بودیم و در این میان برخی از مبادی فروش نیز به ثبات قیمت‌ها روی آوردند.

افزایش قیمت در بازار میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان، در هفته ای که گذشت کاملا مشهود بوده بطوریکه سقف قیمت این محصول به 19 تومان نیز رسیده است.
ورق گالوانیزه و رنگی در اکثر کارخانه ها با افزایش قیمت مواجه بودند اما قیمت ورق روغنی عمدتا ثابت اعلام شد.
قیمت تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان در بخش شاخه و کیلو فروشی، نیز با افزایش مداوم و روزانه روبرو بوده.
همچنین قیمت قوطی و پروفیل انبار اصفهان جهش چشمگیری در تمامی ضخامت ها داشته .
قطعی گاز صنایع فولادی، کاهش یا توقف تولید محصولات اولیه و احتمال تداوم این شرایط تا هفته‌های آتی از مهمترین فاکتورهای تحرک بازار به شمار می‌رود. 
اگر به دنبال قیمت روز بازار آهن آلات و خرید انواع مقاطع فولادی هستید میتونید با کارشناسان فروش شرکت فنکار ایمن سپاهان در تماس باشید.
ممنون از شما که تا پایان این گزارش با ما همراه بودید.