F A N K A R

تحلیل هفتگی بازار آهن آلات و بازار ارز 7 دی ماه ۱۴۰۱

سلام به شما همراهان عزیز با گزارش هفتگی بازار آهن آلات و ارز در خدمت شما هستیم.

گزارش امروزمون با بازار دلار شروع میشه

نرخ دلار هم همچنان در مسیر صعودی قرار دارد بطوریکه قیمت آن امروز در صرافی تهران به 37 هزار  تومن رسیده است. یورو نیز با افزایش قیمتی که داشته با نرخ 39 هزار و 800 تومن داد و ستد.

سکه امامی در طول هفته روند افزایشی رو در پیش گرفته بود بطوریکه قیمت آن وارد کانال 21 میلیونی شده و امروز با قیمت 21 میلیون و 850 هزار تومان روانه بازار شد. و هر گرم طلا 18 عیار نیز افزایش قیمت چشمگیری داشته و با نرخ 1 میلیون 936 هزار تومن در بازار خرید و فروش شد.

التهابات نرخ دلار در بازار آزاد و کاهش چشمگیر ارزش ریال به افزایش نگرانی‌های مردم در مواجه با تورم روزافزون و کاهش قدرت خرید مردم منجر خواهد شد.

در ماه اخیر کمبود مواد اولیه و محدود شدن عرضه ها، باعث افزایش قیمت انواع مقاطع فولادی شده. در این میان افزایش قیمت میلگرد آجدار کارخانه ذوب آهن اصفهان نیز محسوس بوده. با این حال تعداد محدودی از کارخانه ها قیمت میلگرد را ثابت اعلام کردند.

بازار تیرآهن در بخش شاخه‌ فروشی تا حدودی ثابت بوده اما بطور کلی میتوان گفت قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در طی هفته اخیر روند افزایشی را در پیش گرفته بوده.

اما بازار در حوزه پروفیل زد نوسان خاصی نداشته و محصولات با قیمتی ثابت روانه بازار شدند.

قیمت انواع ورق‌ها نیز با نوسانات متعددی همراه بوده بطوریکه ورق گالوانیزه و ورق رنگی با افزایش قیمت مواجه بوده اند.

با کاهش حجم عرضه‌ محصولات اولیه که از قطعی گاز ناشی می‌شود  احتمال میرود که در هفته آینده دوباره شاهد اوج‌گیری قیمت‌ها باشیم.

اگر بدنبال قیمت روز بازار آهن آلات و خرید انواع مقاطع فولادی هستید میتونید با کارشناسان فروش شرکت فنکار ایمن سپاهان در تماس باشید.

ممنون از اینکه تا پایان این ویدیو ما رو همراهی کردید