F A N K A R

تحلیل هفتگی بازار آهن آلات و بازار ارز 5بهمن ماه ۱۴۰۱

سلام به شما همراهان عزیز با گزارش هفتگی بازار آهن آلات و ارز در خدمت شما هستیم.
ویدیوی امروزمون با گزارشات بازار دلار شروع میشه
نرخ در این هفته پس از نوسانات چشمگیر و رفت و آمد بین دو کانال ۴3 و ۴۵ هزار تومان، نهایتا امروز در کانال 43 هزار تومانی قرار گرفته. یورو نیز با افزایش قیمتی که داشته امروز با نرخ 46 هزار و 800 تومن داد و ستد شد.
سکه امامی در طول این هفته دچار کاهش قیمت شده بطوریکه که مجددا وارد کانال 23 میلیونی شده و امروز با قیمت 23 میلیون و 400 هزار تومان به فروش  رسیده. و هر گرم طلا 18 عیار نیز با نرخ 2 میلیون و 37 هزار تومان در بازار خرید و فروش شد.
بی‌ثباتی نرخ دلار و جهش روزانه قیمت آن، سیگنال افزایش قیمت را به سایر بازارها هم ارسال می‌کند. بازار آهن نیز متاثر از بازار دلار دچار نوساناتی شده اما در این بین خیلی از کارخانه ها قیمت های خود را ثابت اعلام کردند. 
در بازار میلگرد شمار زیادی از کارخانه‌ها قیمت‌ها را تغییر ندادند و تعدادی از مبادی فروش نیز اصلاحات جزئی را در قیمت میلگرد اعمال کردند.
قیمت تیرآهن در بخش شاخه‌فروشی با افزایش ۲۰ الی ۱۵۰ هزار تومانی در عمده کارخانه‌ها همراه بود و چند کارخانه هم ثبات قیمت داشتند.
بازار پروفیل هم همچنان نوسانات زیادی داشته، قیمت آن در طول هفته در انبار اصفهان افزایشی بوده.
قیمت ورق گالوانیزه و رنگی دچار افزایش قیمت شده اند اما قیمت ورق رنگی ثابت اعلام شد.

 در صورت تداوم اوضاع فعلی بازار داخلی و افزایش انتظارات تورمی و افزایش تقاضای خرید ، میتوان افزایش قیمت انواع مقاطع فولادی را در انتظار داشت.
اگر بدنبال قیمت روز بازار آهن آلات و خرید انواع مقاطع فولادی هستید میتونید با کارشناسان فروش شرکت فنکار ایمن سپاهان در تماس باشید.
ممنون از اینکه تا پایان این ویدیو ما رو همراهی کردید