F A N K A R

تحلیل هفتگی بازار آهن آلات و بازار ارز 21 دی ماه ۱۴۰۱

سلام به شما همراهان عزیز با گزارش هفتگی بازار آهن آلات و ارز در خدمت شما هستیم.

گزارش امروزمون با تحلیل بازار دلار شروع میشه

نرخ دلار  هر چند افزایش قیمت نداشت اما کاهشی نیز در کار نبوده. قیمت دلار امروز در صرافی تهران به 39 هزار  و 390تومن رسیده است. یورو نیز با افزایش قیمت جزئی روبرو بوده و با نرخ 43 هزار و 120 تومن داد و ستد شد.

سکه امامی که در طول دو روز گذشته دچار کاهش قیمت شده بود امروز دوباره به کانل 21 میلیونی بازگشت. و هر گرم طلا 18 عیار نیز با نرخ 1 میلیون 894 هزار تومن در بازار خرید و فروش شد.

کنترل قیمت دلار به معنای کاهش نیست و فقط می‌تواند رشد آن را با شیب کمتری همراه کند. با توجه به انتظارات تورمی و نوع وضعیت اقتصادی، نباید انتظار کاهشی برای بازار ارز داشته باشیم.

به‌رغم ثبات قیمت دربرخی از حوزه‌های بازار آهن، شماری از کارخانه‌ها اعلام قیمت نکردند و برخی همچنان افزایش قیمت‌ها را ادامه دادند

طبق گزارشات از بازار میلگرد آجدار این هفته، این محصول در اکثر کارخانه ها اغییر قیمت محسوسی نداشته و با قیمت نسبتا ثابت روانه بازار شده.

قیمت روز تیرآهن در شماری از کارخانه‌ها از جمله ذوب آهن اصفهان ثابت بوده و تعدادی از کارخانه ها نیز قیمت محصولات خود را افزایش دادند.

اما قیمت قوطی و پروفیل انبار اصفهان همچنان در سیر صعودی قرار دارد و افزایش قیمت های این محصول در هفته اخیر کاملا قابل توجه بوده.

قیمت ورق گالوانیزه، ورق رنگی و ورق روغنی نیز در بازار این هفته افزایشی بوده.

چنانچه در هفته آینده شاهد رشد نرخ دلار و افزایش انتظارات تورمی باشیم، تحریک هیجانی قیمت اهن الات را نیز در پیش خواهیم داشت.

اگر بدنبال قیمت روز بازار آهن آلات و خرید انواع مقاطع فولادی هستید میتونید با کارشناسان فروش شرکت فنکار ایمن سپاهان در تماس باشید.

ممنون از اینکه تا پایان این ویدیو ما رو همراهی کردید