F A N K A R

تحلیل هفتگی بازار آهن آلات و بازار ارز 27 مهر ماه ۱۴۰۱

سلام به شما همراهان گرامی با گزارش هفتگی بازار آهن آلات و ارز در خدمت شما هستیم.

گزارش امروزمون با تحلیل و پیش بینی بازار ارز شروع میکنیم!

بازار ارز در این هفته اخیر روند نسبتا ثابتی داشته. نرخ دلار امروز در صرافی تهران به 31 هزار و 714 تومان رسید و یورو نیز با قیمت 31 هزار 714 تومان معامله شد که نسبت به هفته گذشته نوسان قابل توجهی نداشته!

سکه امامی با کاهش قیمت جزئی که داشت خود را وارد کانال 14 میلیون تومن کرد و با قیمت 14 میلیون و 900 هزار تومن به فروش رسید. هر گرم طلا 18 عیار نیز با نرخ 1 میلیون 347 هزار تومن داد و ستد شد که نسبت به هفته گذشته یک روند کاهشی داشته.

با رسیدن روز های آخر هفته همچنان شاهد ثبات قیمت آهن آلات در بخش زیادی از بازار آهن بودیم اما افت نرخ چشمگیری نیز در برخی از حوزه‌ها مشاهده شد.

قیمت میلگرد آجدار در بسیاری از کارخانه‌ها بدون تغییر بود و در چند کارخانه ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

قیمت روز ورق سیاه و انواع آن در غالب کارخانه‌ها ثابت اعلام شد و همچنین ورق گالوانیزه، رنگی و ورق روغنی نیز عمدتا بدون تغییر قیمت عرضه شدند.

قیمت تیرآهن در بخش کیلوفروشی و شاخه‌فروشی عمدتا ثابت اعلام شد اما روز گذشته در بخش شاخه‌فروشی شاهد کاهش ۱۰ الی ۱۰۰ هزار تومانی نیز بودیم.

قیمت قوطی و پروفیل در اغلب کارخانه‌ها کاهش چشمگیری داشت به طوری که این ریزش قیمت از ۲۰۰ الی ۷۰۰ تومان برآورد شد.

بازار جهانی فولاد و بازار داخلی در رکود عمیقی به سر می‌برد و عرضه شمش فولادی در بورس کالا با شرایط اعتباری، رقابت قیمت این محصول را در بورس رقم زده است به همین دلیل است که افزایش قیمت شمش و مقاطع فولادی را در پیش داشتیم.

اگر دنبال قیمت روز بازار آهن آلات و خرید انواع مقاطع فولادی هستید میتونید با کارشناسان فروش شرکت فنکار ایمن سپاهان در تماس باشید.

ممنون از اینکه تا پایان این ویدیو ما رو همراهی کردید